menu

Werken bij Spril België!

Maak samen met ons het verschil door organisaties continu te verbeteren op het gebied van Workforce Management en Personeelsplanning.

Meteen solliciteren?

Wacht niet langer en stuur een open sollicitatie!

Vacatures

We zijn volop aan het groeien en altijd op zoek naar nieuwe collega’s die met ons willen meebouwen aan de toekomst van Spril.

Onze openstaande vacatures zullen we binnenkort gaan delen.

Maar we horen ook nu al graag van je. We staan namelijk continu open voor enthousiaste professionals die zich willen verdiepen in Personeelsplanning en Workforce Management.

Specifiek zijn we vaak op zoek naar:

  • Personeelsplanner 

  • Workforce Manager 

  • Planner

  • Capaciteitsmanager 

Voel jij je aangesproken? Solliciteer gerust hieronder met een open sollicitatie. Bij Spril leer je elke dag bij, krijg je vrijheid en werk je samen met een warme groep collega’s die voor elkaar klaarstaan.

Werken bij Spril

Dit is waarom je dit wil!

Een Europese Best Workplace

Wij weten wat werken leuk maakt.

Een groeiend bedrijf

Veel is nog niet bekend en dat biedt mogelijkheden voor ontwikkeling en persoonlijke groei!

We zijn persoonlijk in ons contact, hebben daadkracht en bravoure.

Bij ons wordt je gezien om wie je bent, wat je drijft en wat je kan.

Solliciteer direct

Vul hieronder je gegevens in en voeg je CV toe.

Jouw uitdagingen

Verhogen medewerkerstevredenheid

Ervaren jouw medewerkers een hoge werkdruk? Zijn ze ontevreden over de balans tussen werk een privé? Of gaat de samenwerking tussen de operatie en je WFM-afdeling moeizaam? Dan is het tijd om goed naar de processen te kijken. Maak ze passend, betrek je medewerkers hierbij en investeer in de samenwerking. Met als gevolg: begrip en blije medewerkers.

Zelfroosteren

Houd al je medewerkers maar eens tevreden met die werktijden, die opgelegde beschikbaarheid, die veranderende roosters. Dat is zeker niet gemakkelijk. Maar je wil natuurlijk wel bijdragen aan een goede werk-privébalans en laten zien dat je goed werkgeverschap hoog in het vaandel draagt. En dan moet je ook nog meebewegen in een snel ontwikkelende markt. Spril heeft het antwoord: zelfroosteren.

Optimalisatie en verbeteren bereikbaarheid

Bereikbaarheid van het contactcenter en klantbeleving hebben een directe relatie. Slechte bereikbaarheid laat de klantbeleving kelderen, terwijl goede bereikbaarheid relatief weinig doet voor de klanttevredenheid. De keuze is aan jou: welk niveau wil je bereiken en wat heb je daarvoor over? Om antwoord op die vraag te vinden, hebben we het bij Spril graag met je over het gewenste servicelevel. Dat level legt een verband bloot tussen de gewenste resultaten en de benodigde middelen. Daarmee is het een evenwichtig, concreet doel voor planning en budgettering.

Tijdelijk invullen van WFM functies

Workforce Management is een vak. Wij begrijpen dat jij daar af en toe best wat ondersteuning bij kunt gebruiken. Die ondersteuning hebben wij in huis. Planners, forecasters, trafficers, roostermedewerkers, data-analisten, all-round WFM’ ers; wij zetten ze graag in om jouw organisatie te optimaliseren.

Inrichting Learning loops

Successen zijn mooi, van fouten leer je meer. Maar hoe maak je je omgeving zo, dat fouten maken kan en mag, én dat daarvan geleerd wordt? Daar helpen wij je graag bij. We zijn specialist in het inrichten van learning loops.

Van data, informatie maken

Data is prachtig, het gaat erom wat je ermee kunt en doet. Ingewikkelde WFM-rapportages en losstaande databergen lossen meestal weinig op. Wij van Spril begrijpen hoe we de data kunnen omzetten naar direct bruikbare informatie. Onze specialisten ontwikkelen maatwerkrapportages waar je echt wat aan hebt door databronnen te analyseren, samen te voegen en te ontginnen. We werken volgens de kennispiramide en de 5B’s omdat die methode leidt tot ongekend inzicht en aanzet tot acties.

Een goede planning/rooster maken

Een goed rooster maken in een klantcontactcentrum is jongleren voor gevorderden. Het vereist vaardigheden die verder reiken dan alleen analytische. Een planner moet namelijk rekening houden met verschillende belangen. De klant wil altijd geholpen worden; de medewerker houdt van vaste werkuren; de manager denkt aan het servicelevel én de wensen van de medewerkers; de teamleider wil zo veel mogelijk meetbaar hebben, de senior executive heeft ook het kostenplaatje en de efficiëntie in het hoofd.

Verlagen personeelskosten

Kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten. Dat lijkt een onmogelijke opgave en tóch kan het. Door processen slimmer in te richten is veel winst te behalen. Maar misschien kan er wel meer. Onze specialisten zoeken graag samen met je uit wat.

Implementeren besturingsmethodieken

Het besturen van een klantcontactcenter of een Workforce managementafdeling vereist de juiste methodiek. Maar welke is dat? Dat weten de specialisten van Spril. Ze bekijken samen met jou of jouw besturingsmethodiek voldoet en welke methodiek passend zou zijn.

Meer weten?

Laat je nummer achter en één van onze collega’s belt je snel terug. We vertellen je graag hoe wij het verschil maken in Workforce Management en Personeelsplanning.

Daisy Deguelle
Directeur Spril België
+32 487 50 87 46

Ik zoek een interimmer

Sluit venster

Vul je gegevens in

Offerte aanvragen

Sluit venster

Uw gegevens